Flavourites viert FEEST!

10 jaar Flavourites, 10 jaar alweer, time flies! Uiteraard een moment om te vieren, en dat gaan ze dan ook doen. Komend weekend viert Flavourites feest op 20 & 21 mei in Utrecht. Met wederom fantastische pop up webshops, workshops, demonstraties, creativiteit, foodstalls en IK ben er ook om je handen te lezen.


Maar... naast het handlezen heb ik nog iets om te laten zien. Voor 2018 heb ik namelijk een Magical Planner gecreeƫrd. Een planner vol informatie over maanvieringen, jaarfeesten, mineralen, rituelen en DIY's. Een unieke uitgave volledig van mijn hand en deze is komend weekend LIVE te bezichtigen en doorheen te bladeren. Onderstaand een filmpje zodat je een impressie krijgt.




Nou ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal mee komen feesten komend weekend. Dubbelklik op Flavourites viert Feest en je hebt alle informatie.

Tot dan!