Wat voor leuks is er allemaal na de vakantie?

Veel! heel veel, dus ik geef even een kort overzicht per maand zodat je in de vakantie een keuze kunt maken uit al dat leuks (alles doen mag ook hoor).

AUGUSTUS

VERDIEPINGSLESSEN HANDANALYSE
Vanaf volgende week starten de maandelijkse Verdiepingslessen Handanalyse weer. En grappig genoeg blijkt dat ik op de blog nimmer heb gesproken over deze verdiepingslessen terwijl ze toch al jaren bestaan, dus leg ik even uit wat verdiepingslessen zijn.

 afbeelding via Wolfeyebrows

Wanneer je mijn cursus Handanalyse hebt gevolgd bij de Volksuniversiteit Amsterdam en je wil nog verder aan de gang met handanalyse, dan is dit een leuke & leerzame manier om praktisch aan de slag te gaan met de opgedane lesstof.
Een vervolg waarbij jijzelf aan de slag gaat met afdrukken en lezen. Is dat eng? zeker, daarom doen we een blok van vijf sessies, 1x per maand een avond waar we met een kleine groep de handen die jullie hebben afgedrukt samen bespreken zodat je wat zekerder wordt in je vertaling naar de eigenaar van de handen.

Dus heb je mijn cursus Handanalyse bij de Volksuniversiteit gevolgd en wil je meer informatie, aarzel niet en stuur mij een mailtje (joyce@vannispen.nl)

SEPTEMBER 

CURSUS TAROT
Al lang voordat handanalyse op mijn pad kwam was er de liefde voor Tarot. Ook al is deze de afgelopen jaren wat uit het zicht verdwenen de liefde is altijd gebleven.

afbeelding via Silverwitch 

Het afgelopen jaar heeft de Tarot beetje bij beetje zijn plek weer heroverd, niet in de minste plaats vanwege een ontzettend leuk project waar ik nu nog niets over kan zeggen. Echter het was tijd om mijn kennis van de Tarot, Numerologie & Handanalyse te gaan combineren en te delen. Het reseultaat is een zeer intensieve twee wekelijkse cursus van een jaar.

Helaas is deze cursus al gesloten voor het komende jaar, echter mocht je interesse hebben om volgend jaar te starten, laat het mij weten. (joyce@vannispen.nl)

MAGICAL PLANNER 2018
Mijn baby van 2017, eentje waar ik geen negen maanden over heb gedaan maar in drie maanden eruit heb geperst. En de planning is dat deze eind september bij de drukker vandaan komt. Goed nieuws voor al die mensen die 'm al besteld hebben, niet kunnen wachten tot december en dus absoluut zeker zijn van een exemplaar


Mocht het hele Magical Planner gebeuren aan je voorbijgegaan zijn en wil je ook graag verzekerd zijn van een exemplaar van deze planner voor maximaal vijf personen vol met informatie over maanviereingen, natuurfeesten, rituelen, edelstenen & mineralen, diy's en meer, stuur dan snel een mailbericht want hij wordt in beperkte oplage gedrukt. (joyce@vannispen.nl)

Kort filmpje om je een impressie te geven:

OKTOBER

RETRAITE ONTDEK & LEEF DE BESTE VERSIE VAN JEZELF  
Een retraite van 1 oktober tot 6 oktober in de prachtige Villa Tranquilo van Irma & Joost in Valencia, Spanje. Het doel van deze retraite is om inzicht te krijgen in jouw onderbewuste deel, hoe dit jouw handelen beïnvloedt, en welke lessen & krachten hierin liggen. Vervolgens gaan we aan de slag met deze inzichten, leren we vertrouwen op ons onderbewuste deel en dit actief in te zetten.

En we gaan zulke bijzondere dingen doen: Handanalyse, Tarot, Numerologie, de Maan & energie en als klap op de vuurpijl sluiten we deze dagen af met de Maanviering van de Voorouders. Geloof me, dit belooft een fantastisch einde van de zomer, een super begin van de herfst en een 'snowproof' start voor de winter te worden.


CURSUS HANDANALYSE
Bedenk mij nu dat ik al vijf jaar lang, met heel veel plezier, de cursus handanalyse bij de Volksuniversiteit in Amsterdam mag geven. Een cursus waarbij je de basisbeginselen van het handlezen leert. Het leuke van deze cursus (al zeg ik het zelf) is dat je op basis van je eigen handen & die van je medecursisten de lesstof tot je neemt

 afbeelding via 1x.com

Op 11 oktober start er weer een nieuwe cursus. Hij staat al online en is dus open voor inschrijving via de website van de Volksuniversiteit Amsterdam 

NOVEMBER

FLAVOURITES LIVE!
Afgelopen mei dit jaar vierde Flavourites haar 10 jarig jubileum, en wat een heerlijk feestje was dat in Utrecht. Op 24, 25 & 26 november zal er weer een Flavourites Live! plaatsvinden in de Kromhouthal in Amsterdam Noord.

 afbeelding via Flavourites

En net als de afgelopen vijf jaar het geval is geweest, kijk ik er wederom naar uit om ook bij deze Flavourites Live! jullie handen te mogen lezen. Dus noteer de data in je agenda. Kaartverkoop start in september en kaarten zijn te bestellen via FlavouritesLive.nl

DECEMBER

CURSUS LEVEN MET DE MAAN
Zoals de meesten nu wel weten ben ik de afgelopen jaren bewust en praktische bezig geweest met de invloed van de Maan in mijn leven. En geloof me, je hoeft geen heks te zijn om OOK hiermee aan de slag te gaan.

afbeelding via 40licks

Vandaar deze cursus van dertien lessen, één keer per maand, waarbij jij alles leert over de thematiek van de verschillende volle manen, de standen van de maan en hoe deze toe te passen in jouw leven en als kompas te gebruiken. 

De cursus start in december 2017. Wil je meer informatie en interesse in deelname, stuur mij een mailbericht. (joyce@vannispen.nl)

Rest mij jullie nog een fantastische zomer toe te wensen en hopelijk zien we elkaar daarna weer!