de Retraite, wat was het mooi!

Man, oh man, waar een bestelling van een Magical Planner voor 2018 al niet toe kan leiden....
Ik had werkelijk, los van het programma wat ik zelf bedacht had uiteraard, nog geen idee hoe het zou zijn bij Irma & Joost in Villa Tranquilo.

Had ik verwachtingen? Nee dus, en na heel, heel hard werken die week voorafgaand om al lesmateriaal rond te krijgen, stond ik daar om 00:03 in het donker, volledig bepakt, zelfs met de beamer waarvan de mevrouw van de inspectie bij Schiphol vol verbazing over uitriep ' WIE neemt er nou een beamer mee op vakantie?, moe maar voldaan bij Villa Tranquilo voor het hekje, waar ik met open armen werd ontvangen.


 

 Volledig tevreden en geland dook ik m'n bed in om de volgende morgen, de omgeving & de villa in het zonlicht te bewonderen en alles samen met hun voor te bereiden. Wie had mij kunnen voorbereiden op wat zou komen? Niemand, het waren stuk voor stuk prachtige dagen met mensen die voor altijd in m'n hart zullen blijven. Vol overgave hebben de deelnemers zich erin gestort. Geleerd, genoten, gelachen & gehuild. En wat voelde ik mij bevoorrecht dat ik dit mocht doen.

Vanuit de grond van mijn hart, dank jullie wel!
algemene impressie retraite