Wat voor leuks staat er op de agenda voor de eerste helft van 2018?

Plenty! En aangezien morgen de Maan van de Aanvang is, dacht ik, laat ik maar een kort overzicht geven zodat je wellicht deze nog kan meenemen op je wensenlijstje voor 2018 :-)

FEBRUARI

VERDIEPINGSLESSEN HANDANALYSE
Vanaf februari starten er drie groepen met de verdiepingslessen handanalyse en er is nog één plekje over! Wat zijn verdiepingslessen ook alweer?
Wanneer je mijn cursus Handanalyse hebt gevolgd bij de Volksuniversiteit Amsterdam en je wil nog verder aan de gang met handanalyse, dan is dit een leuke & leerzame manier om praktisch aan de slag te gaan met de opgedane lesstof.
Een vervolg waarbij jijzelf aan de slag gaat met afdrukken en lezen. Is dat eng? zeker, daarom doen we een blok van vijf sessies, 1x per maand een avond waar we met een kleine groep de handen die jullie hebben afgedrukt samen bespreken zodat je wat zekerder wordt in je vertaling naar de eigenaar van de handen.

                                  afbeelding via petitcabinetdecuriosites

Heb je mijn cursus Handanalyse bij de Volksuniversiteit gevolgd en wil je meer informatie, aarzel niet en stuur mij een mailtje (joyce@vannispen.nl)

MAART

CURSUS HANDANALYSE
Al bijna zes jaar lang mag ik met heel veel plezier, de cursus handanalyse bij de Volksuniversiteit in Amsterdam geven. Een cursus waarbij je de basisbeginselen van het handlezen leert. Het leuke van deze cursus (al zeg ik het zelf) is dat je op basis van je eigen handen & die van je medecursisten de lesstof tot je neemt

                                     afbeelding via theheavingsurface

Op 7 maart start er weer een nieuwe cursus. Hij staat al online en is open voor inschrijving via de website van de Volksuniversiteit Amsterdam  

APRIL/MEI

CURSUS TAROT
Al lang voordat handanalyse op mijn pad kwam was er de liefde voor Tarot. Ook al is deze de afgelopen jaren wat uit het zicht verdwenen de liefde is altijd gebleven in 2017 is deze weer helemaal tot leven gekomen. Het resultaat is een jaar durende zeer intensieve twee wekelijkse cursus die in september 2017 van start is gegaan. Maar goed nieuws, ik heb besloten een tweede cursus te starten vanaf april/mei.
                           afbeelding via littleredtarot/holy-simple-tarot

Dus mocht je interesse hebben om dit jaar te starten, laat het mij weten want het aantal plaatsen zijn zeer beperkt. Stuur mij gerust een mailtje wanneer je meer informatie wil ontvangen.(joyce@vannispen.nl)


RETRAITE ONTDEK & LEEF DE BESTE VERSIE VAN JEZELF  
De retraite van oktober 2017 was zo geweldig dat we gezamenlijk hebben besloten om er in april/mei 2018 weer eentje te organiseren. De retraite is van 26 april t/m 1 mei in de prachtige Villa Tranquilo van Irma & Joost in Valencia, Spanje. Het doel van deze retraite is om inzicht te krijgen in jouw onderbewuste deel, hoe dit jouw handelen beïnvloedt, en welke lessen & krachten hierin liggen. Vervolgens gaan we aan de slag met deze inzichten, leren we vertrouwen op ons onderbewuste deel en dit actief in te zetten.


En we gaan zulke bijzondere dingen doen: Handanalyse, Tarot, Numerologie, de Maan & energie en als klap op de vuurpijl sluiten we deze dagen af met de Maanviering van de Terugkeer. Geloof me, dit belooft een fantastisch week te worden waarbij je praktische handvatten krijgt voor de rest van je leven.

Meer info is te vinden in het bericht over de retraite van oktober 2017: Retraite, ontdek en leef de beste versie van jezelf 

Mocht je mee willen, aarzel niet en stuur mij een mailtje (joyce@vannispen.nl). Voor een algemene impressie, klik hier algemene impressie retraite

EN ALTIJD...

CONSULT HANDANALYSE, CONSULT TAROT & REGRESSIE

Zoals altijd ben ik uiteraard beschikbaar voor een individueel consult handanalyse, tarot of een regressie. Voor een afspraak stuur een bericht naar joyce@vannispen.nl

                             afbeelding via i.pinimg